Wednesday, November 11, 2009

.:. Child Harness .:.

Posted by MamaAzzim at 1:55 PM
abes meeting tadi..ku mula cari time2 baek punya nak menjejak blog teman-temanku..tertarik ngan topic azzamoro...pasal child harness...

nak dijadikan cerita, wiken lepas aku g MYDEAR WAREHOUSE SALE kat puchong tu..asalnya g beli safety gate aja..tp banyak plak menda2 menarik yang boleh menggoda jiwa ragaku..ku nak beli basikal la..car seat la..baby high chair la ..apa2 la...tapi hubby ku signal lampu merah (isk isk isk)..

so, beli travel mattress aja ngan safety gate ngan mainan cket..ok la...berbaloi-baloi juga.

masa kat kaunter, ternampak child harness, aku ingat hapa la plak..baca manual..ooo..bagus jugak benda ni..almaklumlah, si kecil aka wafiq dah jalan ke hulu ke hilir..pastu aku dah mula nak risau..terbayang dia jalan kat tempat ramai..ilang kang menangis tak berlagu...tapi dalam hati ku plak berkata..cam hapa aja...so aku pendamkan dulu niat di hati..huhu

bila baca blog azza beserta ngan komen2 blogger lain..rasa comfort cket..nak beli jugak lah..hihi..:))

ni aku tempekkan skali pis berkaitan
child harness ni..just untuk sajian minda..



p/s : sapa yang agak2 tak open-minded tu..jangan nak kutuk2 plak..safety first ok..lantak orang nak kata apa..janji anak kita selamat.





With Luv,

3 comments on ".:. Child Harness .:."

mama_umar on November 12, 2009 at 12:58 PM said...

slm ziarah & kenal, saye pon rasenye mungkin akan bli child harness nih,utk tujuan keselamatan kan, hope kite blh tuka2 link & folow :)

http://superzetymarlia.blogspot.com/

mamaaerish : on November 13, 2009 at 8:47 AM said...

alamak sale pe tuh?... akt ner?... leh inform skit... nak terjah gak la... sbb aerish pn bkn main mobile lagi dier... he he he...

kiter tukar2 link nak?..... i polo....:)

UmiDAnisH on November 13, 2009 at 7:44 PM said...

yela... memang anak segala2nya.. yg peting dia selamatkan???

Wednesday, November 11, 2009

.:. Child Harness .:.

Posted by MamaAzzim at 1:55 PM
abes meeting tadi..ku mula cari time2 baek punya nak menjejak blog teman-temanku..tertarik ngan topic azzamoro...pasal child harness...

nak dijadikan cerita, wiken lepas aku g MYDEAR WAREHOUSE SALE kat puchong tu..asalnya g beli safety gate aja..tp banyak plak menda2 menarik yang boleh menggoda jiwa ragaku..ku nak beli basikal la..car seat la..baby high chair la ..apa2 la...tapi hubby ku signal lampu merah (isk isk isk)..

so, beli travel mattress aja ngan safety gate ngan mainan cket..ok la...berbaloi-baloi juga.

masa kat kaunter, ternampak child harness, aku ingat hapa la plak..baca manual..ooo..bagus jugak benda ni..almaklumlah, si kecil aka wafiq dah jalan ke hulu ke hilir..pastu aku dah mula nak risau..terbayang dia jalan kat tempat ramai..ilang kang menangis tak berlagu...tapi dalam hati ku plak berkata..cam hapa aja...so aku pendamkan dulu niat di hati..huhu

bila baca blog azza beserta ngan komen2 blogger lain..rasa comfort cket..nak beli jugak lah..hihi..:))

ni aku tempekkan skali pis berkaitan
child harness ni..just untuk sajian minda..



p/s : sapa yang agak2 tak open-minded tu..jangan nak kutuk2 plak..safety first ok..lantak orang nak kata apa..janji anak kita selamat.





With Luv,

3 comments:

mama_umar on November 12, 2009 at 12:58 PM said...

slm ziarah & kenal, saye pon rasenye mungkin akan bli child harness nih,utk tujuan keselamatan kan, hope kite blh tuka2 link & folow :)

http://superzetymarlia.blogspot.com/

mamaaerish : on November 13, 2009 at 8:47 AM said...

alamak sale pe tuh?... akt ner?... leh inform skit... nak terjah gak la... sbb aerish pn bkn main mobile lagi dier... he he he...

kiter tukar2 link nak?..... i polo....:)

UmiDAnisH on November 13, 2009 at 7:44 PM said...

yela... memang anak segala2nya.. yg peting dia selamatkan???

Related Posts with Thumbnails
 

JourNey Of My LiFe.. Copyright 2009 Sweet Cupcake Designed by Ipietoon Blogger Template Image by Online Journal