Friday, July 16, 2010

.:. Skuad Perodua ERA @ Stadium Kajang .:.

Posted by MamaAzzim at 8:38 AM
Kejadian petang khamis 15/7/2010

balik dar opis....layan radio era...pastu terdengar plak lokasi Skuad Perodua Era @ Stadium Kajang...apa lagi??? terus menyimpang la...

dapat snap gambor budak dua orang ni kena denda...haha..lawak giler...naseb aku sokong SPAIN ari tu... :)




p/s : aku ada amik gambo..tapi tak clear..camera keluar dari dalam handbag...econ pasang kuat kot...terus kabus pic aku :((



0 comments on ".:. Skuad Perodua ERA @ Stadium Kajang .:."

Friday, July 16, 2010

.:. Skuad Perodua ERA @ Stadium Kajang .:.

Posted by MamaAzzim at 8:38 AM
Kejadian petang khamis 15/7/2010

balik dar opis....layan radio era...pastu terdengar plak lokasi Skuad Perodua Era @ Stadium Kajang...apa lagi??? terus menyimpang la...

dapat snap gambor budak dua orang ni kena denda...haha..lawak giler...naseb aku sokong SPAIN ari tu... :)




p/s : aku ada amik gambo..tapi tak clear..camera keluar dari dalam handbag...econ pasang kuat kot...terus kabus pic aku :((



0 comments:

Related Posts with Thumbnails
 

JourNey Of My LiFe.. Copyright 2009 Sweet Cupcake Designed by Ipietoon Blogger Template Image by Online Journal