Wednesday, December 08, 2010

Macamana Wanita Marah???

Posted by MamaAzzim at 2:54 PM



salam.....

aku ada persoalan....macamana u all  marah kalau kat rumah? 
adakah dengan baling pingan mangkuk? 
adakah belasah anak?
atau pon korang jerit kuat2?

penah tak korang jadik cam raksasa???
apakah faktor2 anda marah?
anak? tempat kerja? suami? kewangan? bla bla...

p/s : selalu stress..tapi tak tahu nak hadapi dengan baik ...tips pls....






2 comments on "Macamana Wanita Marah???"

UmiDAnisH on December 8, 2010 at 3:11 PM said...

banyakkan bersabar.. mudah je, dgn air sembahyang.. kata nabi, kalau kita terasa nak marah da sangat2 cepat2 amik air sembahyang.. tunaikan solat dulu, insyaallah lega la pastu, takyahla sampai baling pinggan mangkuk, kalau tanak bg je corningware tu kat aku, lagi faedahnya dari pecah berderai, ekekek

UMI AIN on December 9, 2010 at 3:31 PM said...

bayakkan bersabar..aku pun 2..3 menjak nie dah jadik monster..geram x ingat weiii

Wednesday, December 08, 2010

Macamana Wanita Marah???

Posted by MamaAzzim at 2:54 PM



salam.....

aku ada persoalan....macamana u all  marah kalau kat rumah? 
adakah dengan baling pingan mangkuk? 
adakah belasah anak?
atau pon korang jerit kuat2?

penah tak korang jadik cam raksasa???
apakah faktor2 anda marah?
anak? tempat kerja? suami? kewangan? bla bla...

p/s : selalu stress..tapi tak tahu nak hadapi dengan baik ...tips pls....






2 comments:

UmiDAnisH on December 8, 2010 at 3:11 PM said...

banyakkan bersabar.. mudah je, dgn air sembahyang.. kata nabi, kalau kita terasa nak marah da sangat2 cepat2 amik air sembahyang.. tunaikan solat dulu, insyaallah lega la pastu, takyahla sampai baling pinggan mangkuk, kalau tanak bg je corningware tu kat aku, lagi faedahnya dari pecah berderai, ekekek

UMI AIN on December 9, 2010 at 3:31 PM said...

bayakkan bersabar..aku pun 2..3 menjak nie dah jadik monster..geram x ingat weiii

Related Posts with Thumbnails
 

JourNey Of My LiFe.. Copyright 2009 Sweet Cupcake Designed by Ipietoon Blogger Template Image by Online Journal