Friday, April 03, 2009

CD Demo -Lunatots Version 2

Posted by MamaAzzim at 3:47 PM

Hai all,

today i really2 xcited..Mrs Haza datang kul 12.15 tgh..mem2 mama yang lain semua ilang..ye la kan...hari jumaat kan Shopping Day @ Sogo..ahaks...So tinggal mama bertiga ngan ibudanish..mama beli Velcro Basic @ RM233...tak sabar nak try ni...mesti cute WafiQ pakai..

nice colours....

mama with Haza a.k.a Owner Sri-Suri

Free Animated Images

3 comments on "CD Demo -Lunatots Version 2"

Rizdalin on April 3, 2009 at 4:55 PM said...

muka mamawafiq ceria je bila dapat cd lunatot, macam dia plak yg pakai..huhuh

MamaSiti on April 9, 2009 at 8:58 PM said...

Erm..bestnyer..Marilah sama-sama menggunakan CD..huhuhu...

ibuayu on April 10, 2009 at 4:37 PM said...

Salam perkenalan.Akak pun baru beli cd tu teruja ye..Semoga pengorbanan yang sedikit ini dapat membantu menyelamatkan BUMI.

Friday, April 03, 2009

CD Demo -Lunatots Version 2

Posted by MamaAzzim at 3:47 PM

Hai all,

today i really2 xcited..Mrs Haza datang kul 12.15 tgh..mem2 mama yang lain semua ilang..ye la kan...hari jumaat kan Shopping Day @ Sogo..ahaks...So tinggal mama bertiga ngan ibudanish..mama beli Velcro Basic @ RM233...tak sabar nak try ni...mesti cute WafiQ pakai..

nice colours....

mama with Haza a.k.a Owner Sri-Suri

Free Animated Images

3 comments:

Rizdalin on April 3, 2009 at 4:55 PM said...

muka mamawafiq ceria je bila dapat cd lunatot, macam dia plak yg pakai..huhuh

MamaSiti on April 9, 2009 at 8:58 PM said...

Erm..bestnyer..Marilah sama-sama menggunakan CD..huhuhu...

ibuayu on April 10, 2009 at 4:37 PM said...

Salam perkenalan.Akak pun baru beli cd tu teruja ye..Semoga pengorbanan yang sedikit ini dapat membantu menyelamatkan BUMI.

Related Posts with Thumbnails
 

JourNey Of My LiFe.. Copyright 2009 Sweet Cupcake Designed by Ipietoon Blogger Template Image by Online Journal