Monday, September 07, 2009

.:. Pagi Yang Ceria .:.

Posted by MamaAzzim at 10:55 AM
hari isnin. hari yang paling mencabar dalam setiap minggu. mana taknya, dah syok menternak lemak, dah nak kena bangun pagi. pegi kerja.

hari ni Selangor cuti sempena Nuzul Quran. En hubby bercuti. mama kena la gagahkan diri bangun pagi. Putrajaya mana cuti.hehe.

tapi best jugak, jalan lengang giler. boleh speed. ini tak, bawak kete main gear satu aja.wakaka.keta mama kan manual.ahaks!!
ish. kalo tak leh la sambung soping raya. melepas2!!
baby pon pegi sekolah(nuseri) jugak ahaks.rugi bayar mahal.hehe.bagi can kat papa nak kemas umah.(katanya!)

p/s : mama tengah meroyan @ mobile office, cyberjaya


With Luv,

2 comments on ".:. Pagi Yang Ceria .:."

Elyn on September 7, 2009 at 4:01 PM said...

hiks mmg malas kan kalo nk keje senin!! lelagi tgk org lain cuti huwaaaa

Lailati Mohd on September 7, 2009 at 4:37 PM said...

to elyn : tu la...meroyan tgk hubby sambung tdo, si kecik pun buat muka busyk2 aja.eeeiii geram!!

Monday, September 07, 2009

.:. Pagi Yang Ceria .:.

Posted by MamaAzzim at 10:55 AM
hari isnin. hari yang paling mencabar dalam setiap minggu. mana taknya, dah syok menternak lemak, dah nak kena bangun pagi. pegi kerja.

hari ni Selangor cuti sempena Nuzul Quran. En hubby bercuti. mama kena la gagahkan diri bangun pagi. Putrajaya mana cuti.hehe.

tapi best jugak, jalan lengang giler. boleh speed. ini tak, bawak kete main gear satu aja.wakaka.keta mama kan manual.ahaks!!
ish. kalo tak leh la sambung soping raya. melepas2!!
baby pon pegi sekolah(nuseri) jugak ahaks.rugi bayar mahal.hehe.bagi can kat papa nak kemas umah.(katanya!)

p/s : mama tengah meroyan @ mobile office, cyberjaya


With Luv,

2 comments:

Elyn on September 7, 2009 at 4:01 PM said...

hiks mmg malas kan kalo nk keje senin!! lelagi tgk org lain cuti huwaaaa

Lailati Mohd on September 7, 2009 at 4:37 PM said...

to elyn : tu la...meroyan tgk hubby sambung tdo, si kecik pun buat muka busyk2 aja.eeeiii geram!!

Related Posts with Thumbnails
 

JourNey Of My LiFe.. Copyright 2009 Sweet Cupcake Designed by Ipietoon Blogger Template Image by Online Journal